مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-25ورزشي

رسمی| تحریم شبکه های اجتماعی توسط تیم های لیگ جزیره


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با تایید وبسایت رسمی لیگ برتر انگلیس اگرچه همه باشگاه ها از اهمیت شبکه های اجتماعی در برقراری ارتباط با هواداران خود به خوبی آگاه هستند، - رسمی تحریم شبکه های اجتماعی توسط تیم های لیگ جزیره نهادهای فوتبال انگلیس اعلام کردند در اعتراض به حملات مداوم نژادپرستانه در ماه های اخیر، فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی را برای 3 روز به حالت تعلیق درمی آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با تایید وبسایت رسمی لیگ برتر انگلیس اگرچه همه باشگاه ها از اهمیت شبکه های اجتماعی در برقراری ارتباط با هواداران خود به خوبی آگاه هستند، اما به دلیل گسترش توهین ها، نفرت ها و رفتارهای تبعیض آمیز، باشگاه های حرفه ای فوتبال انگلستان به طور هماهنگ توییتر، فیس بوک و اینستاگرام را تحریم می کنند.

اتحادیه فوتبال انگلستان و باشگاه ها انتظار بیشتری از عوامل شبکه های اجتماعی در کنترل فضای مجازی دارند اما این شبکه ها هیچ تلاشی در راه نابودی و محدود کردن پست ها و پیام های توهین آمیز نکرده اند.

اکنون باشگاه های لیگ برتری برای مبارزه با شبکه های اجتماعی و نشان دادن اعتراض خود از ساعت 15 روز جمعه 30 آوریل (5 روز دیگر) تا ساعت 23:59 روز سه شنبه 3 می به شکل متحد، شبکه های اجتماعی را تحریم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسمی| تحریم شبکه های اجتماعی توسط تیم های لیگ جزیره

رسمی| تحریم شبکه های اجتماعی توسط تیم های لیگ جزیره